Jarosławiec.pl

Dodaj obiekt Dodaj obiekt
Zapytaj o nocleg
Opis

Hotel Szlak Bursztynowy to jeden z najlepiej ocenianych obiektów nad polskim morzem. Zapewnia idealne warunki do spokojnego wypoczynku, co szczególnie powinny docenić rodziny z dziećmi.

Jarosławiec to niewielki nadmorski kurort, który oferuje kameralną atmosferę, wspaniałe plaże i bliskość przyrody. Można tu znaleźć także kilka ciekawych atrakcji, jak latarnia morska z 1829 roku. Tuż obok niej i zaledwie 150 m od plaży znajduje się butikowy Hotel Szlak Bursztynowy, który gwarantuje wysoki standard i specjalne udogodnienia dla rodzin z dziećmi.

Udogodnienia

zabawki

Ważne informacje
Doba hotelowa

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godz. 12:00.

*Wydawca portalu Jaroslawiec.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści i materiały zamieszczane w ramach niniejszej prezentacji, gdyż te uzupełniane są przez właściciela obiektu. Przede wszystkim należy mieć na uwadze, że podawane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a mają charakter poglądowy.

Cennik

Okres Cena Dostępność
Apartament
06.06.2019 - 31.07.2019
od 399 PLN Zapytaj o dostepność

Opinie

Ola Wdowiarz

w ostatnim tygodniu Google Google Google Google Google 4/5

Hotel odwiedziliśmy w tym roku 2 razy w połowie maja i września. Oba pobyty udało nam się kupić w promocyjnych cenach. Hotel znajduje sie w samym centrum Jaroslawca przy latarni morskiej do najbliższej plaży ok 250 m. Pobyt w maju należał do bardzo udanych.Jedzenie różnorodne, zawsze ciepłe, świeże i pyszne dostosowane dla dzieci. Obsługa kelnerska bardzo miła i pomocna. Pokój na 2 piętrze z balkonu widać morze. Pokój czysty wyposażony w lodówkę, sejf, suszarkę . W pokoju jest klimatyzacja. Pok Podczas sprzątania zawsze dodawana woda,herbata oraz kosmetyki. Mieliśmy możliwość skorzystania z basenu. Strefa spa przytulnie urządzona ,można się wyciszyć i odpocząć. Korzystałam również z masażu świecą- polecam. Pani masażystka uprzejma i profesjonalna.W czwartek skorzystalismy z obiadokolacji w formie grilla. Było pysznie, dania z grilla, sushi, makaron tajski,sałatki i wiele innych smacznych rzeczy. Na 2 piętrze znajduje się kącik zabaw dla dzieci. Parking płatny 20 zł za dobę. Zachwyceni pobytem w maju przyjechaliśmy we wrześniu. Pobyt troszkę różnił się od poprzedniego. Dało się zauważyć braki kadrowe w obsłudze kelnerskiej.Ale Pani Ania (?)kelnerka dawała rewelacyjnie radę -podziwiam bo każdego dnia była w pracy od rana do wieczora ,uśmiechnięta i pomocna.Pokój na 1 piętrze nad kuchnią hmm rano troszkę głośno gdy przyjeżdża dostawa ale do zaakceptowania. Pokój czysty sprzątany codziennie, ale po sezonie wakacyjnym da sie zauważyć, że wymaga lekkiego odświeżenia. Wybiórczo uzupełniana woda i herbata. Jedzenie nadal pyszne bez zmian 😊 . Tym razem nie mieliśmy możliwości skorzystania z basenu. I niestety w czwartek nie było kolacji w formie grilla.

Wojciech Przeworski

miesiąc temu Google Google Google Google Google 5/5

Niewątpliwie największym atutem hotelu jest zachwycający smak serwowanych potraw, wykreowanych wprawną ręką z bardzo dobrych jakościowo produktów. Nie sposób nie skusić się na dodatkową porcję i nie zjeść więcej niż by wypadało. Menu dostosowane także dla dzieci. Bardzo miłe i przyjazne panie z obsługi restauracji. Całość personelu z wysokim poziomem kultury osobistej oraz życzliwym nastawieniem i uczynnością. Hotel kameralny, urządzony bardzo gustownie i spójnie. Pokoje czyste, stylowe, z urzekającą zielenią (palma areca). W łazience dostępne są kosmetyki naturalne na bazie bursztynu. Dzieci zadowolone z kącika zabaw. Strefa Wellness z tężnią solną relaksująca i wpływająca pozytywnie na nastrój, natomiast strefa cardio z nieco małą ilością sprzętów oraz brakiem większych ciężarków (największy to 5 kg). Bardzo ciekawa sauna bursztynowa. Podsumowując pobyt w tym hotelu mogę polecić z czystym sumieniem.

artur Paula

2 tygodnie temu Google Google Google Google Google 5/5

Wspaniały hotel ! :) widać w nim pasje do bursztynu oraz rękodzieła. Urzekły mnie piękne drewniane podłogi oraz meble z drewna wyłowionego z morza . Bardzo miła obsługa ,która jest również bardzo pomocna . Ciepłe podejście do dzieci . Super sala zabaw dla maluchów. Jedzenie - bardzo dobre, zawsze ryba na obiad , pieczona i wędzona oraz inne mięsne oraz bez mięsne potrawy. W czwartek dania z grilla. Polecam skorzystać że strefy relaksu zarówno z sauny jak i z masażu z miodem :) Ogółem hotel oceniam bardzo wysoko , nasz urlop był dzięki niemu bardzo udany . Napewno wrócimy! Polecam

Michał Gierakowski

w ostatnim tygodniu Google Google Google Google Google 4/5

Podzielę się opinią. Generalnie jest ok Ale... Balkon z widokiem na kolonie. Non stop skrzypiaca huśtawka. Daleko do morza. Najbliższa plaża brzydka waska. Resztą na plus jedzenie pokój parking.

Dominika

w ostatnim tygodniu Google Google Google Google Google 1/5

Przyjechaliśmy z mężem i niemowlakiem na 8 dni. Zdecydowaliśmy się na hotel 4 gwiazdkowy ponieważ chcieliśmy mieć absolutną pewność, że wszystko będzie idealnie na wyczekanym urlopie, zapłaciliśmy ponad 5 tys. i bardzo, bardzo żałujemy. Hotel w naszej opinii nie zasługuje na 4 gwiazdki. Przede wszystkim mieliśmy niezgodność w ofercie (miał być bezbrodzikowy prysznic walk-in a był stary, cieknący brodzik), ale ok, to drobiazg. Zgłosiliśmy, że mamy całą łazienkę zalaną- ponoć ktoś był i naprawił, woda ciekła nadal, wymieniono nam pokój. Oba pokoje były niestety brudne (doł. zdjęcia). Wykładziny, sofy, zasłony i lampy były całe w plamach. Kolejna rzecz: korzystanie z basenu było utrudnione, poinformowano nas o innych godz. niż w rzeczywistości mogliśmy korzystać a o braku możliwości wejścia na basen w niedzielę w ogóle nikt nam nie powiedział. Jedzenie w hotelu rzeczywiście było dobre, jednakże śniadania w godzinach 8-10 to naszym zdaniem pora zbyt późna i zbyt krótka. Gotowanie na żywo to jakieś nieporozumienie. Zazwyczaj tego kucharza po prostu nie było, a jeśli był to przez kilka minut i wychodził, nie wielka jednak strata bo odgrzewanie makaronu z sosem nie było szczytem naszych marzeń. Pan i tak bardziej zainteresowany był ciągłym korzystaniem z telefonu (w rękawiczkach, w których później „gotował” ) i rozmową z kelnerkami. Kolejna rzecz, która nas bardzo rozczarowała to sauny oraz siłownia (3 sprzęty i kilka ciężarków) , samo ich połączenie przeczy wypoczynkowi, a z dwóch saun jedna była nieczynna (zdjęcie). Sprzątanie pokoju było tak bardzo „po łebkach” , że raz nawet nie było pościelone łózko ani nie było odkurzone, a ręczniki jakie dostaliśmy były nieumiejętnie pocerowane (zdjęcie) , jak na 4 gwiazdkowy hotel to mało profesjonalne. Łóżeczko dziecka nie było ani razu pościelone, pościel ta też nie została ani razy wymieniona mimo postawionej plakietki z prośbą o wymianę. Pościel miała popsute zamki a kołderka była dużo większa od poszewki. Na plus natomiast ocenić można Państwa pracujących na recepcji choć przez prawie cały czas była tylko jedna Pani, jednakże wszyscy byli pomocni i uczynni, podobni jak kelnerzy/kelnerki restauracji regionalnej. Ogólnie uważam, że razem z kucharzami „nadrabiają” za cały hotel. Hotel utrzymany jest w ładnym stylu, ma gustowne tarasy i dobrą lokalizację. Kosmetyki w pokoju i wyposażenie barku (choć uzupełniany wybiórczo) są również pozytywnym dodatkiem, szkoda, że w takiej klasie hotelu nie ma np. kapci, które znaleźć można w ofercie hotelu a podgrzewana podłoga była może w innym pokoju. „Nieparujące” lustro - na zdjęciu :) Co jednak najbardziej wpłynęło na tę opinię? Otóż zorganizowanie wesela, a raczej nieuprzedzenie nas, że się ono odbędzie. Z tego też powodu zamknięto na dwa dni restaurację „Morskie opowieści” i o tym również wcześniej nikt nie uprzedził, pod oknem wysłuchiwaliśmy imprezowych krzyków i disco polowej muzyki, ale najgorsze jest to, że wraz z innymi gośćmi zostaliśmy BARDZO zlekceważeni w trakcie obiadokolacji. Zastały nas w połowie puste bemary, brak obsługi, brudne naczynia po innych gościach i jedna biedna zapłakana kelnerka, na której odbijała się frustracja gości. Nie było ani jednego deseru, surówki ani zupy a dania zostały uzupełnione po licznych skargach bo wszyscy zajmowali się gośćmi weselnymi. Szukając hotelu na urlop odrzuciliśmy jeden z konkurencyjnych hoteli ponieważ uczciwie poinformowano nas o organizowaniu wesela, tu nie dano nam takiej możliwości a jadąc z niemowlakiem to huczna impreza jest ostatnią rzeczą na jaką ma się ochotę. Musieliśmy czekać na windę z wózkiem ponieważ ekipa woziła krzesła na wesele…. Wybraliśmy pokój kilkuosobowy typu Suite opisywany jako 5 osobowy- szafa była śmiesznie mała, nie byliśmy w stanie się pomieścić z rzeczami swoimi i dziecka- mogłoby być chociaż kilka haczyków w pokoju. Ogólnie niestety żałujemy, że zdecydowaliśmy się na ten hotel i taką opinię wystawiamy z bólem serca, mieliśmy nadzieję na wspaniały urlop,

; Zapytaj o nocleg

Chcę otrzymywać najlepsze oferty i promocje z Jarosławca: